مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 04:502021-10-27سياسي

چگونه خیز ششم کرونا را دور بزنیم؟


همه کسانی که تریبون در اختیار دارند به ویژه رسانه ملی باید وضع موجود کشور را به ویژه در مقایسه با کشورهای دیگر تشریح و عملکردها و کیفیت مقابله با این بیماری را تبیین کنند.

- گذر پنج پیک کرونا از کشور و کسب تجربه های فراوان از آنها، بهترین آموزگار برای پیشگیری از تکرار مشکلات در مواجهه با پیک های بعدی آن و غافلگیر نشدن است؛ درسی که باید آموخت و به کار برد تا کمتر شاهد نشستن داغی بر دلها بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، هشدار آمدن پیک ششم کرونا از شهریور ماه و هنگامی که هنوز به قله پیک پنجم نرسیده بودیم شروع شد؛ هشدارهایی مبنی بر اینکه در صورت سهل انگاری و عادی انگاری اتفاق های ناگوارتری رخ خواهد داد و آمار بستری و فوت در اثر ابتلا به کرونا دوچندان خواهد شد.

این هشدارها در کنار امتناع برخی افراد از تزریق واکسن، واکنش رییس جمهوری را هم برانگیخت و اول آبان ماه در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا، با تاکید بر اینکه نباید غافلگیری در موج پنجم کرونا تکرار شود متذکر شد: در مسیر مقابله با کرونا، مساله اقناع افکار عمومی ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

آیت الله دکتر سید ابراهیم رییسی تصریح کرد: همه کسانی که تریبون در اختیار دارند به ویژه رسانه ملی باید وضع موجود کشور را به ویژه در مقایسه با کشورهای دیگر تشریح و عملکردها و کیفیت مقابله با این بیماری را ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه خیز ششم کرونا را دور بزنیم؟

چگونه خیز ششم کرونا را دور بزنیم؟