مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 04:402021-10-27اقتصادي

حمله بنگلادش به بازار پوشاک ایران


عضو هیئت مدیره اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک با بیان اینکه در پی کوچک شدن بازار پوشاک اروپا به دلیل شیوع ویروس کرونا، کشور بنگلادش در حال تجاوز به صنعت پوشاک ایران است، - عضو هیئت مدیره اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک با بیان اینکه در پی کوچک شدن بازار پوشاک اروپا به دلیل شیوع ویروس کرونا، کشور بنگلادش در حال تجاوز به صنعت پوشاک ایران است، تصریح کرد: قیمت تمام شده یک تولیدکننده داخلی اکنون چهار تا پنج برابر محصول بنگلادشی است و تولیدکنندگان توان رقابت با این محصولات را ندارند.

مجید افتخاری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: سونامی کالاهای بنگلادشی به طرز عجیب و غریبی در حال ورود به کشور است و هیچ تولیدکننده داخلی نمی تواند با آنها رقابت کند.

چرا که کالاهای استوکی که اروپا به دلیل شرایط کرونا سفارش آنها را کنسل کرده، به صورت تناژی و با قیمت بسیار نازل به کشور وارد می شود.

وی با بیان اینکه این وضعیت در کالاهای زمستانی بیشتر دیده می شود، تصریح کرد: در حال حاضر پوشاک قاچاق در سطح انبوه به کشور وارد می شود، به طوری که ارزش ریالی و حجمی آن ارتباط مستقیم ندارد.

حتی ممکن است کالای برند برای وارد کننده 20 هزار تومان تمام شود، چراکه به صورت توناژی فروخته می شود و بنگلادش فقط می خواهد انبارهای خود را خالی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله بنگلادش به بازار پوشاک ایران

حمله بنگلادش به بازار پوشاک ایران