مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 02:152021-10-26اقتصادي

علت تخلیه شهرک نیرو هوایی از قول معاون مسکن راه و شهرسازی اصفهان


معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: دلیل تخلیه شهرک نیروهوایی فرونشست نبوده ومشکلات مالکیتی موجب خالی از سکنه شدن آن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان، امیر زاغیان با اشاره به اینکه رودخانه خواستگاه تمدن بشری است، اظهار داشت: بدون شک با خشک شدن رودخانه اثری از تمدن باقی نخواهد ماند و این پدیده کمترین پیامد خشکی زاینده رود است.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان افزود: فرونشست زمین به مرور سبب مهاجرت از شهر اصفهان و کاهش رونق ساخت و ساز می شود و بر این اساس سایر شهرها و استان های همجوار با شوک مهاجرپذیری و کلانشهر اصفهان با رکود مواجه می شود.

وی با بیان اینکه فرونشست باشد.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار کرد: عوامل بیرونی و درونی مهمی در ایجاد تمایل افراد برای خرید زمین در یک منطقه تأثیر گذارد است و همانطور که مردم در مجاورت دکل های برق، سایت های آلوده دفع زباله یا کارخانجات پتروشیمی و نیروگاه ها علاقه ای به خرید زمین ندارند بی تردید اقبالی هم برای خرید زمین هایی که فرونشست دارد، نخواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت تخلیه شهرک نیرو هوایی از قول معاون مسکن راه و شهرسازی اصفهان

علت تخلیه شهرک نیرو هوایی از قول معاون مسکن راه و شهرسازی اصفهان