مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 19:152021-10-26سياسي

آراء بیش از 2000 حوزه اخذ رأی در عراق بازشماری می شود


کمیساریای عالی مستقل انتخابات عراق گفت که قصد دارد آراء بیش از دو هزار مرکز اخذ رأی را در استانهای مختلف این کشور بازشماری کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، کمیساریای عالی مستقل انتخابات عراق خبر داد که بررسی شکایتها به نتایج اولیه انتخابات به پایان رسیده است.

این نهاد با انتشار بیانیه ای خبر داد که قصد دارد آراء بیش از دو هزار مرکز اخذ رأی را در استانهای مختلف این کشور بازشماری کند.

خبرگزاری رسمی عراق (واع ) ضمن نقل این بیانیه گزارش داد، همه شکایتها روز گذشته دوشنبه 25 اکتبر 2021 بررسی و تمامی ابعاد مربوط به بررسی آن شد.

کمیساریا همچنین اقدامات لازم را انجام داد.

در ادامه بیانیه آمده است: شورای کمیساریای عالی مستقل انتخابات عراق تصمیم دارد صندوقهای رای برخی از حوزه هایی را که درباره آن شکایت وجود دارد، باز کند.

کمیساریای انتخابات عراق تأکید کرد، فرآیند بازشماری آراء از استان نینوا و روز چهارشنبه از ساعت 8 صبح تا 5 عصر آغاز خواهد شد و پس از آن در استان بابل در روز پنجشنبه و بغداد در روز جمعه بازشماری انجام می شود.

کمیساریا گفت که درباره شکایتها، نظرات خود را پس از مشخص شدن نتیجه شمارش دستی آراء، به سازمان قضایی انتخابات ارسال خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آراء بیش از 2000 حوزه اخذ رأی در عراق بازشماری می شود

آراء بیش از 2000 حوزه اخذ رأی در عراق بازشماری می شود