مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 17:502021-10-26حوادث

دختری که در دومین قرار ملاقات تلفن همراه پسرها را می دزدید!


معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ از بازداشت دو نفر از اعضای باند سه نفره ای خبر داد که پس از طرح دوستی با مال باختگان تلفن همراهشان را با تهدید سرقت می کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، چند روز قبل مرد جوانی با مراجعه به اداره پنجم پلیس آگاهی تهران، از سرقت گوشی تلفن همراهش توسط راکبان موتورسیکلت با همدستی دختر جوانی شکایت کرد.

شاکی زمانی که در مقابل افسر پرونده قرار گرفت، گفت: در اینستاگرام با دختر جوانی به نام ویدا آشنا شدم.

دفعه دومی که برای دیدن ویدا به محل قرار در منطقه سرخه حصار رفتم، روی نیمکت پارک نشسته بودیم که دو پسر موتورسوار به سمت ما آمدند و با تهدید، گوشی تلفن مرا سرقت کردند و با ویدا از محل متواری شدند.

با شکایت مرد جوان تحقیقات برای بازداشت ویدا و همدستانش توسط کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ آغاز شد و کارآگاهان در ادامه بررسی ها با شکایت های مشابه مواجه شدند.

شکایت های مشابه، همه حکایت از این داشت، دختری به نام ویدا با شکات در فضای مجازی آشنا می شد و در دومین قرار ملاقات در منطقه سرخه حصار با همدستی دو موتورسوار نقشه سرقت از آن ها را اجرا می کرد.

در ادامه تحقیقات کارآگاهان اداره پنجم موفق به شناسایی ویدا و همدستانش شدند و با شناسایی هویت متهمان دختر جوان و یکی از همدستانش را بازداشت کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دختری که در دومین قرار ملاقات تلفن همراه پسرها را می دزدید!

دختری که در دومین قرار ملاقات تلفن همراه پسرها را می دزدید!