مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 16:452021-10-26اقتصادي

بازگشت شرایط پایدار بنزینی در مازندران به زودی/ هموطنان صبوری کنند


مازندران، یکی از استان هایی بود که امروز سه شنبه چهارم آبان ماه، درگیر قطعی گسترده بنزین همزمان با برخی نقاط دیگر کشور شد، موضوعی که موجب بلاتکلیفی مردم و ایجاد صف های طولانی شد.

- ایسنا/مازندران مازندران، یکی از استان هایی بود که امروز سه شنبه چهارم آبان ماه، درگیر قطعی گسترده بنزین همزمان با برخی نقاط دیگر کشور شد، موضوعی که موجب بلاتکلیفی مردم و ایجاد صف های طولانی شد.

در همان دقایق ابتدایی، شایعات فراوانی در فضای مجازی دست به دست شد، برخی می گفتند با کمبود بنزین مواجه شده ایم و برخی دیگر نیز معتقد بودند باز هم حوادث آبان 98 به وقوع پیوسته و مشکل آن سال ها، دوباره در کشور به وجود آمده، اما این موضوعات هرگز روی واقعیت به خود نگرفت.

در همان دقایق ابتدایی مشخص شد که این موضوع اصلا مربوط به استان مازندران نیست و مسئول روابط عمومی شرکت توزیع فرآورده های نقتی در مازندران، ضمن تاکید این نکته، اشاره کرد که مسئولان در حال رفع مشکلات هستند.

در همین رابطه، از سوی شرکت توزیع فرآورده های نفتی کشور، اعلام شد، در پی مشکل فنی ایجاد شده در سامانه کارت هوشمند سوخت، از دقایقی پیش استفاده از کارت سوخت در جایگاه های عرضه سراسر کشور دچار وقفه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت شرایط پایدار بنزینی در مازندران به زودی/ هموطنان صبوری کنند

بازگشت شرایط پایدار بنزینی در مازندران به زودی/ هموطنان صبوری کنند