مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 16:402021-10-26اقتصادي

160 طرح راکد شهرک های صنعتی خراسان رضوی تعیین تکلیف شد


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی از تعیین تکلیف 160 قرارداد مربوط به طرح های صنعتی راکد و رها شده در مساحتی به میزان 100 هکتار طی برگزاری نشست های حل اختلاف و داوری در هفت ماه ابتدایی امسال در شهرک ها و نواحی صنعتی خراسان رضوی خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی از تعیین تکلیف 160 قرارداد مربوط به طرح های صنعتی راکد و رها شده در مساحتی به میزان 100 هکتار طی برگزاری نشست های حل اختلاف و داوری در هفت ماه ابتدایی امسال در شهرک ها و نواحی صنعتی خراسان رضوی خبر داد.

علی بهرامی زاده در این خصوص اظهار کرد: با سیاست های دولت خدمتگذار و حمایت های سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران مانند سال گذشته به استان ها ابلاغ شده تا با توجه به کمبود زمین صنعتی در برخی شهرک ها و نواحی صنعتی تقاضامحور استان، قراردادهای راکد و بلاتکلیف فسخ و آن قراردادها مجددا به چرخه صنعت و تولید استان بازگردانده شوند تا از این طریق بتوان زمینه اشتغال جوانان و کارآفرینان و جذب سرمایه گذاران جدید در استان را فراهم کرد.

وی افزود: نشست های حل اختلاف و داوری به منظور تعیین تکلیف، پیگیری و بررسی حقوقی قراردادهای واگذاری زمین در شهرک ها و نواحی صنعتی خراسان رضوی تشکیل شده و با متقاضیانی که در موعد مقرر نسبت به ارائه نقشه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

160 طرح راکد شهرک های صنعتی خراسان رضوی تعیین تکلیف شد

160 طرح راکد شهرک های صنعتی خراسان رضوی تعیین تکلیف شد