مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 15:352021-10-26اقتصادي

22 کیلومتر باند دوم در مسیر زابل - زاهدان در دست ساخت است


مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: در حال حاضر 22 کیلومتر باند دوم در محور ترانزیتی و پر تردد زابل - زاهدان محدوده پل شیله توسط این اداره در دست ساخت است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: در حال حاضر 22 کیلومتر باند دوم در محور ترانزیتی و پر تردد زابل - زاهدان محدوده پل شیله توسط این اداره در دست ساخت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عطاء اله اکبری افزود: طول محور مواصلاتی زابل - زاهدان حدود 200 کیلومتر است که تاکنون در این مسیر 120 کیلومتر بزرگراه احداث و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در حال حاضر 22 کیلومتر باند دوم در محدوده پل شیله(دالان طوفان شن و ماسه) در حال احداث است و تنها 58 کیلومتر از کل محور در قالب قطعه 2 و 3 در مرحله انعقاد قرار داد برای ساخت می ماند که در تلاش هستیم تا قبل از پایان سال جاری قطعه سوم این مسیر بطول 27 کیلومتر را به پیمان برده شود.

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: همچنین با برنامه ریزی انجام شده در تلاش هستیم در صورت تخصیص اعتبارات مورد نیاز باقی مانده بزرگراه زابل - زاهدان در قطعه(2) نیز سال آینده به پیمانکار واگذار نماییم تا هر چه سریعتر شاهد به اتمام رسیدن احداث بزرگراه در این مسیر مهم استان باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

22 کیلومتر باند دوم در مسیر زابل - زاهدان در دست ساخت است

22 کیلومتر باند دوم در مسیر زابل - زاهدان در دست ساخت است