مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 15:002021-10-26سياسي

تلنبار معضلات سال های گذشته یک شبه قابل حل نیست


نماینده شهرستان های مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: کردستان ظرفیت ها و پتانسیل های فراوانی دارد که باید از آنها به نحو احسن بهره برداری شود.

- شیوا قاسمی پور امروز (4آبان ) در جلسه شورای اداری استان و تقدیر از برگزیدگان جشنواره شهید رجایی گفت: قطعاً در کردستان کوتاهی صورت گرفته است اما این کوتاهی ها آگاهانه نبوده و نظام مقدس جمهوری اسلامی فعالیت های بزرگی در این استان انجام داده است.

وی کردها را از نجیب ترین و اصیل ترین مردمان دانست و افزود: متأسفانه مشکلات اقتصادی و معیشتی زیاد بوده که عامل اصلی آن تحریم های اقتصادی و تلنبار معضلات از سال های گذشته است که به صورت یکجا و یک شبه قابل حل نیستند.

این نماینده مجلس،کردستان را سرزمین پتانسیل ها و ظرفیت های فراوان دانست که باید به نحو احسن بهره برداری شود.

قاسمی پور به مرز بین المللی باشماق اشاره و اضافه کرد: باید از مزیت مرز بین المللی باشماق به عنوان شاهراه اقتصادی استفاده کرده و در آینده نزدیک راه آهن سنندج به این مرز استراتژیک برسد تا بسیاری از ظرفیت های موجود فعال شوند.

نماینده کردستان در مجلس شورای اسلامی،کرونا را از بزرگترین مشکلات و معضلات دانست و اظهار کرد: متأسفانه به علت این ویروس خطرناک،میزان بیکاری در کل کشور افزایش یافته که با واکسیناسیون سراس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلنبار معضلات سال های گذشته یک شبه قابل حل نیست

تلنبار معضلات سال های گذشته یک شبه قابل حل نیست