مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 14:152021-10-26بين الملل

خط ونشان واشنگتن برای گروه های مسلحی که منافع آمریکا در عراق را هدف می گیرند


سفیر آمریکا در بغداد امروز، سه شنبه تهدید کرد، آمریکا، گروه های مسلحی که آنها را ناقض قانون خواند که منافع این کشور در عراق را هدف می گیرند ، - سفیر آمریکا در بغداد امروز، سه شنبه تهدید کرد، آمریکا، گروه های مسلحی که "آنها را ناقض قانون خواند که منافع این کشور در عراق را هدف می گیرند"، تحریم می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری شفق نیوز، متیو تولر، سفیر آمریکا در بغداد در گفتمانی در حاشیه همایش خاورمیانه که در شهر اربیل برگزار شده، در اظهاراتی بی اساس ادعا کرد: حملاتی که آمریکا را در عراق هدف می گیرند، از سوی گروه های فرای قانون انجام می شوند.

ما از ایران و کشورهای مجاور می خواهیم به حاکمیت عراق تعدی نکنند! او اضافه کرد: حملاتی که اقلیم کردستان را هدف گرفت با هدف نابودی اوضاع در آنجا بود.

او اشاره کرد، هدف از این حملات تنها آمریکا نیست بلکه اقلیم کردستان و دولت عراق است.

این سفیر آمریکایی بدون اشاره به مداخله گری ها و اقدامات بی ثبات کننده آمریکا ادعا کرد، کشورش از سال های دور برای پایان دادن به تهدیداتی که عراق را هدف می گیرند، تلاش می کند.

تولر درباره حملاتی که نیروهای ائتلاف در کردستان عراق را هدف گرفته و نیز نحوه تعامل با این حملات گفت: ما در حقیقت با این حملات و نیروهای مجری آن طبق حجم آن حملات برخورد می کنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط ونشان واشنگتن برای گروه های مسلحی که منافع آمریکا در عراق را هدف می گیرند

خط ونشان واشنگتن برای گروه های مسلحی که منافع آمریکا در عراق را هدف می گیرند