مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 13:402021-10-26حوادث

دستور آزادی یکی از متهمان اعتراضات آبان 98 صادر شد


موکلم دارای بیماری پوستی است که مانند چند مرتبه قبلی، این بیماری در زندان حاد و در نتیجه برای درمان به بیمارستان اعزام شده و اکنون نیز در بیمارستان بستری است.

- دستور آزادی امیرحسین مرادی از متهمان اعتراضات آبان 98 با قید وثیقه صادر شده و وی تا ساعاتی دیگر آزاد می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، بابک پاک نیا وکیل مدافع سه جوان متهم در اغتشاشات آبان 98، 31 مرداد سال جاری در گفت وگو با ایرنا درباره وضعیت امیرحسین مرادی یکی از موکلان خود در پرونده سه جوان ظهار داشت: موکلم دارای بیماری پوستی است که مانند چند مرتبه قبلی، این بیماری در زندان حاد و در نتیجه برای درمان به بیمارستان اعزام شده و اکنون نیز در بیمارستان بستری است.

وی افزود: خوشبختانه در حال حاضر وضعیت موکلم در بیمارستان رو به بهبودی است اما نکته قابل تأمل این است که با بازگشت دوباره به زندان و گذشت مدتی، دوباره بیماری پوستی وی رو به وخامت می رود و نیاز به درمان در بیمارستان پیدا می کند.

دستور آزادی یکی از متهمان اغتشاشات آبان 98 در حالی صادر شده که رییس قوه قضاییه روز یکشنبه سوم مرداد سال جاری در برنامه ملاقات مردمی و دیدار با تعدادی از خانواده های محکومان ناآرامی های آبان 98، از دادستان تهران خواست با بررسی فوری پرونده این نوع محکومان، زمینه آزادی و بخشودگی افراد واجد شرایط را فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور آزادی یکی از متهمان اعتراضات آبان 98 صادر شد

دستور آزادی یکی از متهمان اعتراضات آبان 98 صادر شد