مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 13:052021-10-26اقتصادي

ارائه وام 100 میلیون تومانی به معتادان بهبودیافته


معاون توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور از ارائه وام 100 میلیون تومانی با کارمزد چهار درصد و بازپرداخت هفت ساله برای افرادی که اعتیاد را ترک می کنند، - خبر داد.

معاون توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور از ارائه وام 100 میلیون تومانی با کارمزد چهار درصد و بازپرداخت هفت ساله برای افرادی که اعتیاد را ترک می کنند، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، فاطمه رضوان مدنی روز سه شنبه در نشست صمیمانه سفیران زندگی که با هدف توسعه ظرفیتهای کارآفرینی و اشتغال آسیب دیدگان اعتیاد و با حضور برخی سئولان ستاد مبارزه با مواد مخدر، هنرمندان و پیشکسوتان عرصه ورزش در شرکت تولیدی رویال آسایش واقع در شهرکت صنعتی چهاردانگه برگزار شد، گفت: سازمان بهزیستی از سال 1385 تسهیلات کم بهره را در اختیار معتادان بهبود یافته قرار داد اما بعد از مدتی متوجه شد تنها ارائه تسهیلات کم بهره کافی نیست، بنابراین از سال 1393 بحث آماده سازی شغلی را مطرح، دنبال و با تدوین شیوه نامه، آماده سازی شغلی بهبودیافتگان را به استان ها ابلاغ و پیگیری کرد.

وی با بیان اینکه در سال گذشته، 9178 مورد و در سال 1400 تاکنون 4918 مورد وام پرداخت شده، افزود: این وام ها به صورت خود اشتغالی به مبلغ 100 میلیون تومان با بهره چهار درصد و با باز پرداخت هفت ساله به فرد معتاد بهبود یافته ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه وام 100 میلیون تومانی به معتادان بهبودیافته

ارائه وام 100 میلیون تومانی به معتادان بهبودیافته