مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 12:502021-10-26بين الملل

چین: زیردریایی اتمی آمریکا در دریای چین جنوبی چه می کرد؟


سخنگوی وزارت خارجه چین با محکوم کردن ترددهای آمریکا در دریای چین جنوبی تاکید کرد، ایالات متحده مدت هاست بر مشکلات این منطقه به بهانه آزادی کشتی رانی افزوده و تهدیدهایی جدی علیه صلح و ثبات منطقه ایجاد کرده است.

- سخنگوی وزارت خارجه چین با محکوم کردن ترددهای آمریکا در دریای چین جنوبی تاکید کرد، ایالات متحده مدت هاست بر مشکلات این منطقه به بهانه آزادی کشتی رانی افزوده و تهدیدهایی جدی علیه صلح و ثبات منطقه ایجاد کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه گلوبال تایمز، ژائو لیجیان سخنگوی وزارت خارجه چین در پاسخ به اینکه تصاویر ماهواره ای نشان دهنده بازگشت یک زیردریایی آمریکایی به پایگاه نیروی دریایی این کشور در گوآم پیش از تصادف در دریای چین جنوبی است و ارزیابی اش از میزان خسارت به این زیردریایی چیست، گفت: طرف چینی بارها نگرانی های عمیق خود را درباره این مساله ابراز داشته و از طرف آمریکایی می خواهد تا این مساله را شفاف سازی کند.

وی افزود: ما فعلا از طرف آمریکایی پاسخی دریافت نکرده ایم اما اظهارت بیهوده و مختصری را از سوی ارتش آمریکا داریم مبنی بر اینکه چنین تصادفی برای زیردریایی یو.

اس.

اس کانتیکت در دریای چین جنوبی رخ داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چین: زیردریایی اتمی آمریکا در دریای چین جنوبی چه می کرد؟

چین: زیردریایی اتمی آمریکا در دریای چین جنوبی چه می کرد؟