مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 12:402021-10-26سياسي

تلاش شد تا استانداران با سابقه نظامی کمتر از انگشتان یک دست باشند


معاون سیاسی وزارت کشور با اشاره به روند انتخاب استانداران، گفت: وزارت کشور تلاش کرد که کمتر از انگشتان یکدست، استانداران از میان نظامیان باشند.

- معاون سیاسی وزارت کشور با اشاره به روند انتخاب استانداران، گفت: وزارت کشور تلاش کرد که کمتر از انگشتان یکدست، استانداران از میان نظامیان باشند.

وی افزود: تقریباً در همه فهرست ارسالی از سوی گروه های مرجع سیاسی، حداقل یک نظامی برای احراز پست استانداری معرفی شده بود.

خرمشاد همچنین تاکید کرد: بنا شده بود که حتما از استانداران موفق در دولت قبل که منشاء خدمات بوده اند هم استفاده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن کامل گفت و گوی محمدباقر خرمشاد معاون سیاسی وزارت کشور درباره روند انتخاب استانداران به شرح زیر است: سوال: پس از گذشت دو ماه،حدود دوسوم استانداران کشور انتخاب شدند در خصوص شیوه انتخاب استانداران و ترکیب آن ها تحلیل ها و تفاسیر متعدد و گاه متناقضی وجود دارد شما به عنوان معاون سیاسی و مسئول مستقیم این امر در وزارت کشور،در این خصوص توضیحی دارید؟ فرآیند انتخاب استانداران مثل بسیاری دیگر از فرآیندهای سیاسی یک معادله چند متغیری چند مجهولی است.

به گونه ای که مثلاً از یک سو باید شاخصه های موردنظر و مورد تاکید دولت مردمی و انقلابی سیزدهم نظیر سلامت اقتصادی،عقلانیت انقلابی،کارآمدی،قانون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش شد تا استانداران با سابقه نظامی کمتر از انگشتان یک دست باشند

تلاش شد تا استانداران با سابقه نظامی کمتر از انگشتان یک دست باشند