مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 12:252021-10-26بين الملل

مرکز مأرب از سه جهت تحت محاصره صنعاء؛ تسلط کامل ارتش بر منطقه «الجوبه»


پس اعلام اخیر سخنگوی نیروهای مسلح یمن درباره پیشروی نیروهای صنعاء در استان های مأرب و شبوه، رسانه ها گزارش دادند که ارتش یمن، ناحیه راهبردی «الجوبه» را به طور کامل تحت سیطره خود درآورده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ارتش و کمیته های مردمی یمن، امروز (سه شنبه)، پیشروی میدانی جدیدی در استان مأرب داشته اند.

یک منبع میدانی در این خصوص به خبرگزاری اسپوتنیک گزارش داد که ارتش یمن پس از نبردی سنگنین با نیروهای دولت مستعفی یمن از نیمه شب تاکنون توانسته بر منطقه الجدیده مرکز ناحیه الجوبه (جنوب استان مأرب)  مسلط شود.

بر اساس این گزارش، ارتش یمن ساختمان های دولتی از جمله بیمارستان 22 مایو ، مرکز امنیتی شهر و نیروگاه برق را در این شهرستان تحت کنترل خود درآورده است.

منبع مذکور توضیح داد که با تسلط ارتش یمن بر منطقه الجدیده که در نزدیکی میدان نفتی صافر قرار دارد، پس از سیطره بر کوه راهبردی الکتف مشرف بر شهر الجدیده صورت گرفته است.

این گزارش در حالی منتشر شده است که خبرنگار شبکه المسیره نیز در حساب کاربری خود در شبکه توییتر این گزارش را تأیید و تصاویری از حضور نیروهای یمنی در منطقه الجدیده منتشر کرد.

    از سوی دیگر، حسن العزی از اعضای ارشد جنبش انصارالله یمن در حساب کاربری خود نوشت: الجوبه پس از غیبتی طولانی مدت به آغو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز مأرب از سه جهت تحت محاصره صنعاء؛ تسلط کامل ارتش بر منطقه «الجوبه»

مرکز مأرب از سه جهت تحت محاصره صنعاء؛ تسلط کامل ارتش بر منطقه «الجوبه»