مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 12:102021-10-26فرهنگي

«دست خدا» وارد رقابت اسکار شد


سینمای ایتالیا، پرافتخارترین کشور در عرصه اسکار بین المللی، فیلم «دست خدا» را به عنوان نماینده رسمی خود در اسکار 2022 معرفی کرد.

- سینمای ایتالیا، پرافتخارترین کشور در عرصه اسکار بین المللی، فیلم دست خدا را به عنوان نماینده رسمی خود در اسکار 2022 معرفی کرد.

به گزار ش ایسنا به نقل از ورایتی، پائولو سورنتینو با فیلم جدیدش دست خدا نماینده سینمای ایتالیا در شاخه بهترین فیلم نود و سومین دوره جوایز سینمایی اسکار شد.

این فیلم روایتگر داستان کودکی به نام فابیتو است که در دهه 1980 میلادی در شهر پرآشوب ناپل ایتالیا، عشق به فیلمسازی را در سر می پروراند.

دست خدا نخستین نمایش جهانی خود را در جشنواره ونیز امسال تجربه کرد، جایی که در رتبه دوم جایزه هیات داوران قرار گرفت و فیلیپو اسکوتی نیز برای بازی در این فیلم موفق به کسب جایزه مارچلو ماسترویانی بهترین بازیگر نوظهور جشنواره شد.

دست خدا از تاریخ 24 نوامبر اکران سراسری خود را در ایتالیا آغاز می کند و از سوم دسامبر نیز به صورت محدود در گیشه جهانی اکران می شود.

این فیلم از 15 دسامبر نیز از سوی سامانه نمایش آنلاین نتفلیکس منتشر خواهد شد.

سینمای ایتالیا با کسب 14 جایزه در بخش بهترین فیلم غیرانگلیسی زبان، پرافتخارترین کشور در این عرصه است و آخرین بار در سال 2014 با فیلم زیبایی بزرگ ساخته پائولو سور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«دست خدا» وارد رقابت اسکار شد

«دست خدا» وارد رقابت اسکار شد