مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 12:002021-10-26سياسي

ایرانی ماندن خلیج فارس مرهون تلاش مجاهدانی از جنس شهدای سال 1366 است


ایرانی ماندن خلیج فارس و بالندگی این آبراه مرهون تلاش مجاهدانی از جنس شهدای سال 1366 است که پرچم پاسداری از این آب و خاک را به دوش کشیدند.

- ایسنا/بوشهر معاون فرهنگی جهاددانشگاهی گفت: ایرانی ماندن خلیج فارس و بالندگی این آبراه مرهون تلاش مجاهدانی از جنس شهدای سال 1366 است که پرچم پاسداری از این آب و خاک را به دوش کشیدند.

عیسی علیزاده ظهر امروز با حضور ویدئو کنفرانسی در آیین تجلیل از خانواده های شهدای خلیج فارس با عنوان رویداد نخست پانزدهمین جشنواره ملی خلیج فارس اظهار کرد: در جریان حماسه 16 مهر 1366 شهید نادر مهدوی و یارانشان در شرایط سخت آن روزهای خلیج فارس مقتدرانه و با کمترین امکانات مقابل ناوگان دریایی آمریکا ایستادند و از پهنه آبی خلیج فارس و تنگه هرمز حفاظت کردند.

وی اضافه کرد: در این رویارویی نادر مهدوی به همراه دریادلان دیگر همچون گرد، توسلی، محمدی ها، شفیعی، مبارکی و آبسلان به فیض شهادت نائل آمدند.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی افزود: این حماسه می تواند سرمشق شایسته ای برای مقاومت ایران اسلامی باشد تاجایی که اکنون قدرت فزاینده نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران در آب های خلیج فارس و دریای عمان موجب شده است تا نیروهای سرافراز ایران از پس ماموریت های خطیر دریایی در فواصل مختلف زمانی برآیند و معادلات دشمنان در منطقه را بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایرانی ماندن خلیج فارس مرهون تلاش مجاهدانی از جنس شهدای سال 1366 است

ایرانی ماندن خلیج فارس مرهون تلاش مجاهدانی از جنس شهدای سال 1366 است