مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 11:402021-10-26دانش

واکسیناسیون 72 درصد جمعیت خوزستان تاکنون


گزارش گروه استان ها خبرگزاری دانشجو،دکتر فرهاد ابول نژادیان با اشاره به بستری روزانه 30 تا 40 بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان های خوزستان، - رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: تاکنون 76 درصد جمعیت شهری و 60 درصد جمعیت روستایی استان خوزستان واکسن کرونا را دریافت کرده اند و به طور میانگین 72 درصد جمعیت استان واکسینه شده اند.

گزارش گروه استان ها خبرگزاری دانشجو،دکتر فرهاد ابول نژادیان با اشاره به بستری روزانه 30 تا 40 بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان های خوزستان، اظهار کرد: در حال حاضر 430 بیمار کرونا در بیمارستان های خوزستان بستری هستند.

وی با اشاره به آخرین وضعیت واکسیناسیون کرونا در استان خوزستان افزود: تاکنون 76 درصد جمعیت شهری و 60 درصد جمعیت روستایی استان خوزستان واکسن کرونا را دریافت کرده اند و به طور میانگین 72 درصد جمعیت استان واکسینه شده اند.

28 درصد باقیمانده نیز باید سریع برای دریافت واکسن مراجعه کنند تا به ایمنی 85 درصدی برسیم و نگرانی ها از وقوع پیک بعدی کاسته شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با ابراز نگرانی از بروز حملات تنفسی پس از اولین بارندگی پاییز، گفت: همکاران بهداشت محیط با شهرداران مناطق مختلف در تماس هستند و در حال پیگیری هرس درختان کنوکارپوس هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون 72 درصد جمعیت خوزستان تاکنون

واکسیناسیون 72 درصد جمعیت خوزستان تاکنون