مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 11:352021-10-26فرهنگي

تشریح جزییات نمایشگاه جدید/ آثار سحابی از انقلاب شگفت انگیز است


جزییات برگزاری نمایشگاه مرور آثار مهدی سحابی هنرمند معاصر در موزه هنرهای معاصر تهران در نشست خبری که صبح امروز 4 آبان برگزار شد، تشریح شد.

- به نقل از روابط عمومی موزه هنرهای معاصر تهران، نشست خبری نمایشگاه مرور آثار مهدی سحابی روز سه شنبه چهارم آبان در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار شد.

احسان آقایی رییس موزه هنرهای معاصر تهران، مژده طباطبایی کیوریتور بخش هنری نمایشگاه و سهراب احمدی کیوریتور بخش ادبی نمایشگاه مرور آثار مهدی سحابی در این نشست حضور داشتند.

موزه هنرهای معاصر تهران باید زودتر از این دین خود به سحابی را ادا می کرد احسان آقایی رییس موزه هنرهای معاصر تهران در ابتدای این نشست گفت: یکی از برنامه های مهمی که قبل از بازگشایی موزه در دستور کار ما قرار داشت پرداختن به آثار هنرمندان معاصری بود که تا کنون به شکل جدی به آثار آنها پرداخته نشده است.

نمایش آثار مهدی سحابی تحقق این وعده است.

سحابی در زمره هنرمندانی است که وجهی متکثر در خلق اثر، در مدیوم های مختلف را دارد و از این منظر در حوزه تجسمی و ادبیات بسیار پر کار بوده است.

رییس موزه هنرهای معاصر تهران با بیان اینکه برخی از هنرمندان اساساٌ هنرمند موزه ای هستند، اظهار کرد: هنرمند موزه ای، هنرمندی است که توانسته در طول عمر خود مسیر مشخصی را رقم بزند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح جزییات نمایشگاه جدید/ آثار سحابی از انقلاب شگفت انگیز است

تشریح جزییات نمایشگاه جدید/ آثار سحابی از انقلاب شگفت انگیز است