مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 11:302021-10-26اقتصادي

ظرفیت تولید صنعت پتروشیمی 90 میلیون تن است


مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: هم اکنون ظرفیت تولید صنعت پتروشیمی 90 میلیون تن است که این ظرفیت با تکمیل 65 طرح فعال تا سال 1406 به 135 میلیون تن افزایش می یابد.

- مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: هم اکنون ظرفیت تولید صنعت پتروشیمی 90 میلیون تن است که این ظرفیت با تکمیل 65 طرح فعال تا سال 1406 به 135 میلیون تن افزایش می یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بهزاد محمدی - معاون وزیر نفت در مراسم آغاز به کار نمایشگاه و همایش معرفی فرصت های سرمایه گذاری و توسعه صنایع نفت، گاز، پالایش، پتروشیمی و انرژی های تجدیدپذیر در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی اظهار کرد: با اجرای طرح های پیشران با هدف ارزش سازی و متنوع سازی سبد محصولات پتروشیمی در حدود 3.

5 میلیون تن محصول متنوع به ظرفیت تولید پتروشیمی افزوده می شود و این جریان محرک خوبی برای توسعه پارک های شیمیایی است.

وی با بیان اینکه هم اکنون به طور متوسط سالانه حدود 47 میلیون تن معادل یک میلیون و 200 هزار بشکه نفت خام، خوراک به صنایع پتروشیمی عرضه می شود، گفت: ظرفیت فعلی تولید پتروشیمی کشور حدود 90 میلیون تن در قالب فعالیت 67 مجتمع پتروشیمی است.

وی با اعلام اینکه مجموع تولید محصول قابل فروش صنعت پتروشیمی ایران در سال گذشته، حدود 34 میلیون تن بود که از این میزان 24 میلیون تن صادر شده و درآمد صنعت معادل 15 میلیارد د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت تولید صنعت پتروشیمی 90 میلیون تن است

ظرفیت تولید صنعت پتروشیمی 90 میلیون تن است