مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 09:302021-10-26اقتصادي

لزوم اقدامات دقیق و عمیق برای حل مسئله اعتیاد هستیم


معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: برای حل مسئله اعتیاد نیازمند کار دقیق و عمیق هستیم.

- ، محمد چکشیان، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نشست سفیران زندگی که با هدف توسعه ظرفیت های کارآفرینی و اشتغال آسیب دیدگان اعتیاد برگزار شد، گفت: به اعتیاد باید به عنوان مسئله چند بعدی بنگریم و نباید مسئله را تقلیل دهیم.

وی افزود: موضوعی مانند اعتیاد ابعاد زیادی دارد و عوامل مؤثری در آن دخیل هستند و نمی توان با آن سطحی برخورد کرد، باید برای مسئله اعتیاد، کار عمیق و زیربنایی انجام شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون اظهار داشت: شناخت مخاطب و نوع مواردی که مخاطب با آن درگیر است و عاملی می شود تا او به سمت مواد گرفتار شود، اگر دقیق شناسایی نشوند و برای آن سرمایه گذاری و برنامه ریزی نشود؛ نمی توان کار بنیادین و زیربنایی انجام داد.

چکشیان با تاکید بر اینکه محیط کار یکی از بهترین بسترها برای مدیریت قوه خیال است، بیان داشت: یکی از مسائلی که با آن مواجه هستیم مدیریت قوه خیال است؛ کار و تلاش هدفمند و برنامه ریزی شده، مهمترین عامل است که فرد بتواند قوه خیال خود را به درستی مدیریت کند و انرژی خود را برای هدف مؤثر متمرکز کند؛ اگر خیال مدیریت نشود می تواند عامل بسیاری از مشکلات باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم اقدامات دقیق و عمیق برای حل مسئله اعتیاد هستیم

لزوم اقدامات دقیق و عمیق برای حل مسئله اعتیاد هستیم