مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 09:202021-10-26فرهنگي

فراخوان جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب منتشر شد


معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از انتشار فراخوان هشتمین دوره جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از انتشار فراخوان هشتمین دوره جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب خبر داد.

افشین تحفه گر با اعلام این خبر اظهار کرد: بر اساس فراخوان اعلام شده هشتمین دوره جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب به منظور پشتیبانی از برنامه ها، فعالیت ها، اقدامات انجام شده و طرح های ابتکاری حوزه کتاب و کتابخوانی در راستای تقویت هویت ایرانی اسلامی، امیدبخشی، توسعه کسب وکارهای فرهنگی و هنری محلی و بومی و محرومیت زدایی با محوریت فرهنگ اجرا می شود.

وی ادامه داد: در برگزاری این جشنواره مجموعه فعالیت های فرهنگی ترویجی مرتبط با کتابخوانی که با مشارکت های مردمی، نهادها و سازمان های فعال در میان روستاییان و عشایر اجرا شده یا برای اجرا در سال آینده برنامه ریزی شده است، می تواند نامزد شرکت در جشنواره باشد.

تحفه گر تصریح کرد: در هر برنامه -اعم از اجراشده یا پیش بینی شده- باید اهداف، شیوه اجرا، نهادهای مشارکت کننده و همچنین نحوه تأمین بودجه مشخص و اعلام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب منتشر شد

فراخوان جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب منتشر شد