مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 09:202021-10-26سياسي

ضرورت توجه بیشتر مسئولین به دفاتر تسهیلگری


رییس جهاددانشگاهی استان مرکزی خواستار ضرورت توجه بیشتر مسئولین به دفاتر تسهیلگری شد - علی اصغر غفاری زاده در اولین جشنواره اجتماع محور دستاوردهای اهالی محله باغ خلج و رودکی اراک که به همت دفتر تسهیلگری جهاد دانشگاهی استان برگزار شد، اظهار کرد: چندسالی است که موضوع دفاتر تسهیلگری در کشور مطرح شده و توجه آنها بیشتر معطوف به رساندن صدای اهالی مناطق محل استقرار و فعالیت خود در حوزه های اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و.

به گوش مسئولین است تا مسئولین بیشتر در جریان اینگونه مسائل و مشکلات قرار گیرند و در نهایت بتوان کمکی به رفع این مشکلات و موانع کرد.

وی افزود: متولی این حوزه معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری است و این معاونت امسال راه اندازی این دفاتر را بر عهده جهاددانشگاهی قرار داده است، چراکه جهاددانشگاهی دارای تجربیات و فعالیت های ریادی در این زمینه است و سعی شده در این دفاتر از افراد مطلع استفاده شود تا مشکلات به خوبی رصد شوند.

رییس جهاددانشگاهی استان مرکزی تصریح کرد: در این مدت نامه های زیادی برای مسئولین ارسال شده که برخی به لبیک گفتن منتهی و مشکلات رفع شده و برخی مشکلات نیز همچنان باقی مانده است.

غفاری زاده بیان کرد: امید است شرایطی فراهم شود که اهمیت این دفاتر و فعالیت آنها توسط مسئولین بیشتر شناخته شود و شاهد ایجاد من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توجه بیشتر مسئولین به دفاتر تسهیلگری

ضرورت توجه بیشتر مسئولین به دفاتر تسهیلگری