مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 08:252021-10-26سياسي

خودتان را اذیت نکنید؛ ما به انتصاب‎ های فامیلی عادت کرده ایم


کار به جایی رسیده است که آشنایان و دوستان یک چهره سیاسی منتظر رسیدن او به قدرت هستند و حتی نامبرده را تشویق به پذیرش مسئولیت می کنند تا از این آرد برای خود نان درست کنند.

- کار به جایی رسیده است که آشنایان و دوستان یک چهره سیاسی منتظر رسیدن او به قدرت هستند و حتی نامبرده را تشویق به پذیرش مسئولیت می کنند تا از این آرد برای خود نان درست کنند.

عصرایران؛ مصطفی داننده- شهردار تهران طی حکمی داماد خودش یعنی حسین حیدری را به عنوان مشاور و دستیار ویژه شهردار در حوزه هوشمندسازی، فناوری های نوین و نوآوری شهری منصوب کرد.

شاید آقای زاکانی فراموش کرده باشند اما به لطف زندگی در عصری که شبکه های اجتماعی اجازه نمی ‎دهند آدم ها فراموش کار باشند، ما فراموش نکرده ایم که جنابتان در مناظره سوم با سینه ای ستبر از روی کاغذ خواندید که: گردش مدیران را جابجا نمی کنیم و شایستگان را به جای آنها می گذاریم، بستگان و فامیل خودمان را سرکار نمی آوریم.

آن حرف ها را باور کنیم یا این انتصاب را؟ البته دیوار حاشا بلند است.

همانطور که سخنگوی شورای شهر تهران درباره این انتصاب گفته است: آقای زاکانی از آقای حسین حیدری که هم متخصص و با تجربه در این حوزه است و هم کاملا مورد اعتماد، دعوت کرده است که این مسئولیت را به نیابت از خودش بپذیرد و چشم و گوش شهردار در این حوز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودتان را اذیت نکنید؛ ما به انتصاب‎ های فامیلی عادت کرده ایم

خودتان را اذیت نکنید؛ ما به انتصاب‎ های فامیلی عادت کرده ایم