مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 08:002021-10-26اقتصادي

بیش از 91 درصد افرادی که با پاستوکووک واکسینه شدند، به فرم شدید کرونا مبتلا نمیشوند


رییس انستیتوپاستور ایران ضمن تشریح ویژگیهای واکسن پاستوکووک تولید مشترک ایران و کوبا، با بیانا ینکه 91.

7 درصد از افرادی که با این واکسن واکسینه می شوند به فرم شدید بیماری مبتلا نشده و نیاز به بستری پیدا نمی کنند، - بیش از 91 درصد افرادی که با "پاستوکووک" واکسینه شدند، به فرم شدید کرونا مبتلا نمیشوند رییس انستیتوپاستور ایران ضمن تشریح ویژگیهای واکسن پاستوکووک تولید مشترک ایران و کوبا، با بیانا ینکه 91.

7 درصد از افرادی که با این واکسن واکسینه می شوند به فرم شدید بیماری مبتلا نشده و نیاز به بستری پیدا نمی کنند، گفت: همچنین 70 درصد از افراد هم واجد بیماری علامتدار نخواهند بود که نه تنها در داخل کشور، بلکه در سطح واکسن های دنیا هم از نتایج بسیار مهم تلقی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علیرضا بیگلری در حاشیه جلسه کمیته علمی کووید19، گفت: تشخیص، یکی از مهمترین مراحل کنترل بیماری ها به ویژه بیماری های واگیر است.

در بحران کووید19 هم با توجه به اینکه کشور با شروعی ناگهانی مواجه شد، اما خوشبختانه انستیتو پاستور ایران توانست شبکه ملی تشخیص آزمایشگاهی راه اندازی کند.

اکنون باتوجه به اینکه نزدیک 500 آزمایشگاه تشخیصی کووید در سراسر کشور داریم، نیاز است که پروتکل های تشخیصی و همچنین نتایجی که تاکنون گرفتیم، مجددا ارزیابی کنیم تا کشور آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 91 درصد افرادی که با پاستوکووک واکسینه شدند، به فرم شدید کرونا مبتلا نمیشوند

بیش از 91 درصد افرادی که با پاستوکووک واکسینه شدند، به فرم شدید کرونا مبتلا نمیشوند