مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 08:002021-10-26اجتماعي

لغو محدودیت تردد شبانه؛ درخواست پلیس از ستاد کرونا


اصلاح ساعات کاری، ساعت طرح ترافیک و لغو محدودیت تردد شبانه درخواست های پلیس از ستاد استانی مقابله با کرونا و شورای عالی ترافیک بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس،سردار محمدحسین حمیدی رییس نیز استفاده از موتورسیکلت افزایش پیدا کرده است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت گفت: پلیس نمی تواند بدون سیستم و سامانه 8 میلیون دستگاه و موتورسیکلت را صرفا با ماموران کنترل کند.

وی به موضوع طرح ترافیک اشاره و بیان داشت: طرح ترافیک از ساعت 8:30 آغاز شده و این ساعت به افرادی که قصد دارند با وسیله نقلیه خود تردد کنند، کمک می کند.

بنابراین افزایش 37 درصدی سفر را شاهد هستیم البته نسبت به شرایط قبل از کرونا 33 درصد کاهش استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی را داریم و استفاده از این وسایل به یک سوم رسیده است.

سردار حمیدی گفت: مردم به دلیل رعایت فاصله گذاری اجتماعی حاضر به استفاده از حمل و نقل عمومی نیستند اما به هر میزان که رجوع مردم به حمل و نقل عمومی بیشتر باشد ترافیک کمتر می شود.

همچنین محدودیت تردد شبانه در ایجاد ترافیک تا قبل از ساعت 22 تاثیرگذار است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: اصلاح ساعات کاری، اصلاح ساعات طرح ترافیک و لغو محدودیت شبانه از درخواست های پلیس بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لغو محدودیت تردد شبانه؛ درخواست پلیس از ستاد کرونا

لغو محدودیت تردد شبانه؛ درخواست پلیس از ستاد کرونا