مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 07:402021-10-26بين الملل

استقبال وزیر خارجه از همتای ترکمنستانی اش


حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان در محوطه وزارت امور خارجه و بر روی فرش قرمز از «« رشید مردوف» وزیر خارجه ترکمنستان استقبال کرد .

- حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان در محوطه وزارت امور خارجه و بر روی فرش قرمز از رشید مردوف وزیر خارجه ترکمنستان استقبال کرد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، وزیر امور خارجه ترکمنستان امروز سه شنبه به منظور انجام دیدار با مقامات جمهوری اسلامی ایران از جمله همتای ایرانی خود و همچنین شرکت در دومین نشست وزیران امور خارجه کشورهای همسایه افغانستان راهی تهران شده است .

قرار است بعد از مراسم استقبال ، گفت وگو های دو هیات ایرانی و ترکمنستانی به ریاست وزیران امور خارجه دو کشور در محل وزارت امور خارجه برگزار شود .

قرار است امروز وزیر امور خارجه با وزیران امور خارجه ازبکستان ، تاجیکستان و پاکستان نیز که به منظور شرکت در دومین نشست کشورهای همسایه افغانستان به ایران سفر کرده اند ، دیدار کند و بر روی فرش قرمز از آنها استقبال کند.

استقبال از وزارای خارجه شرکت کننده در نشست تهران در فرش قرمز ، ابتکار جدیدی است که امروز در پروتکل های تشریفاتی وزارت خارجه از آن استفاده شده است .

دومین نشست وزیران امور خارجه کشورهای همسایه افغانستان، فردا در تهران برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال وزیر خارجه از همتای ترکمنستانی اش

استقبال وزیر خارجه از همتای ترکمنستانی اش