مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 07:352021-10-26اقتصادي

کارخانه شیر ایلام، زیر تیغ/ اینجا هنوز هم کارگران از کار بیکار می شوند


تنها کارخانه شیر ایلام بنا به دلایلی تعطیل شد و ضمن بیکاری 50 نفر، برخی از دستگاه های اصلی نیز از استان خارج شده که نیازمند ورود جدی دستگاه های نظارتی برای رفع مشکلات است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، وضعیت تولید روز به روز در استان ایلام بدتر می شود، هنوز هم واحدهای تولیدی و صنعتی در شرایط بسیار نامطلوب به سر می برند و کارگران و دامداران هم در بیکاری و بی حقوقی غوطه ورند .

کارخانه شیر ایلام تعطیل شده چرا که یکی از دستگاه های اصلی این واحد تولیدی نیاز به تعمیرات داشته است، اما به علت اینکه مسوولان استانی برای تعمیر این دستگاه هیچ گونه همراهی با مدیرعامل کارخانه نکرده اند صاحب این واحد تولیدی آن را تعطیل کرده است.

بنابر اطلاعات دریافت شده این واحد تولیدی از خردادماه امسال به طور کامل تعطیل شده است؛ این کارخانه در طول سه سال گذشته تنها یک روز در هفته مبادرت به تولید دوغ کرده و در این مدت اسم کارخانه شیر را نیز یدک کشیده است.

  چند سالی است که بسیاری از کارخانه های مولد کشور در بخش های مختلف صنعتی به دلیل رکود حاکم بر اقتصاد کشور بدجوری درگیر خواب زمستانی بوده و هیچ اثری از گرمای موتور چرخه اقتصادی در آنها دیده نمی شود؛ امری که انتقاد فراوان کارشناسان و اساتید اقتصادی کشور را به دنبال داشته و خواستار توجه جدی دولت و بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارخانه شیر ایلام، زیر تیغ/ اینجا هنوز هم کارگران از کار بیکار می شوند

کارخانه شیر ایلام، زیر تیغ/ اینجا هنوز هم کارگران از کار بیکار می شوند