مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 07:202021-10-26اقتصادي

مخالفت مدیرعامل گروه صنعتی بارز با افزایش قیمت لاستیک


با افزایش بی ضابطه و بدون مجوز قیمت لاستیک مخالف هستیم، چرا که لاستیک کالایی استراتژیک و مورد نیاز عامه مردم بوده و بایستی ملاحظات خاصی رعایت شود و حتما با صلاحدید و مجوز نهادهای ذیربط باشد.

- مهدی فکری در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: گروه صنعتی بارز(سهامی عام) موفق شد در 6 ماهه ابتدایی سال جاری، با رشد چشمگیر در فروش و نیز رشد در تولید و سودآوری، رکورد جدیدی را به ثبت برساند.

مدیرعامل گروه صنعتی بارز(سهامی عام) در ادامه افزود: به فضل الهی و نیز زحمات و تلاش های همه پرسنل گروه موفق شدیم با جهش 185 درصدی، از مرز فروش 34 هزار میلیارد ریال در نیمه اول سال 1400 عبور کنیم و بالغ بر 3 هزار و 800 میلیارد ریال سود خالص را تاکنون نصیب سهامداران نماییم که این میزان سود خالص، نسبت به مدت مشابه سال قبل، بالغ بر 26 درصد رشد داشته است.

وی تصریح کرد: با عنایت به اینکه از آبان سال 1399 تا انتهای شهریور امسال قیمت لاستیک حتی یک ریال افزایش قیمت نداشته است و حاشیه سود شرکت های تایرساز کشور با کاهش مواجه بوده است، رشد بالغ بر 26 درصدی در سود خالص گروه صنعتی بارز در نیمه اول سال جاری، مهم و قابل توجه بوده و با تلاش و افزایش بهره وری در تمامی سطوح شرکت حاصل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت مدیرعامل گروه صنعتی بارز با افزایش قیمت لاستیک

مخالفت مدیرعامل گروه صنعتی بارز با افزایش قیمت لاستیک