مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 07:202021-10-26اقتصادي

سوخت تراکتورهای بدون پلاک قطع می شود/ پایان آذر آخرین فرصت شماره گذاری


سوخت بر اساس پلاک داده می شود و کلیه دارندگان تراکتور تا آخر آذرماه فرصت دارند نسبت به شماره گذاری ماشین آلات کشاورزی خود اقدام کنند.

- امیر صفرپور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرضا با بیان اینکه سوخت مشمول کالای قاچاق است و برای تراکتورها کارت سوخت صادر می شود، اظهار داشت: با همکاری پلیس راهور از تعداد 700 دستگاه تراکتور در شهرضا 650 دستگاه شماره گذاری شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرضا افزود: 50 دستگاه هنوز شماره گذاری نشده و لازم است کشاورزان در راستای انجام به موقع پلاک گذاری اقدام کنند تا در آینده مشکلی از بابت تأمین سوخت متوجه آن ها نشود.

وی با بیان اینکه در هر فصل زراعی نزدیک به 800 هزار لیتر گازوییل برای ماشین آلات نیاز است، گفت: پلاک گذاری تراکتورها و کمباین ها در شهرضا ساماندهی شده است و تعداد محدودی که باقی مانده تا پایان آذر ماه باید شماره گذاری شوند.

صفرپور با تأکید بر اینکه تراکتورها باید برای دریافت سوخت شماره گذاری شوند، بیان کرد: سوخت بر اساس پلاک داده می شود و کلیه دارندگان تراکتور تا آخر آذرماه فرصت دارند نسبت به شماره گذاری ماشین آلات کشاورزی خود اقدام کنند، اگر ماشین آلات کشاورزی شماره گذاری نشوند سوخت به آن ها تعلق نمی گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوخت تراکتورهای بدون پلاک قطع می شود/ پایان آذر آخرین فرصت شماره گذاری

سوخت تراکتورهای بدون پلاک قطع می شود/ پایان آذر آخرین فرصت شماره گذاری