مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 06:452021-10-26اقتصادي

انتقال تجهیزات مربوط به پروازهای بین المللی از فرودگاه همدان


مدیر روابط عمومی فرودگاه همدان گفت: تجهیزاتی که از فرودگاه همدان منتقل شده، مازاد و مربوط به پروازهای بین المللی بوده است که توسط شرکت خصوصی مدیریت می شوند.

- درخصوص انتقال 100 میلیارد از تجهیزات فرودگاه به شهر دیگر اظهار کرد: تجهیزات و وسایلی که برای پرواز لازم است در فرودگاه همدان وجود دارد و مشکلی برای انجام و ادامه پروازها وجود ندارد.

وی افزود: تجهیزاتی که از فرودگاه همدان منتقل شده است مازاد و مربوط به پروازهای بین المللی بوده است و در صورتی که دوباره پروازهای بین المللی در این فرودگاه انجام شود آن تجهیزات خیلی سریع به فرودگاه بر می گردد.

صائمین تصریح کرد: شرکت های سرمایه گذار بخش خصوصی که مسئولیت هندلینگ پرواز را به عهده دارند با شرکتهای مختلف در زمینه تجهیزات در ارتباط هستند و زمانی که قرار بر انجام پرواز بین المللی باشد آن تجهیزات در اختیار فرودگاه قرار می گیرد.

وی با ذکر این نکته که تجهیزات دولتی و مربوط به فرودگاه نبوده است و تجهیزات هندل کننده پرواز است که توسط شرکت خصوصی مدیریت می شود بیان کرد: تجهیزات پروازهای داخلی در حال حاضر در فرودگاه همدان وجود دارد.

مدیر روابط عمومی فرودگاه همدان گفت: تجهیزاتی که از فرودگاه همدان منتقل شده است مازاد و مربوط به پروازهای بین المللی بوده است که توسط شرکت خصوصی مدیریت م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال تجهیزات مربوط به پروازهای بین المللی از فرودگاه همدان

انتقال تجهیزات مربوط به پروازهای بین المللی از فرودگاه همدان