مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 06:102021-10-26سياسي

تاکید معاون استاندار ایلام بر نقش مهم زنان در مصونیت خانواده ها از کرونا


معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام با بیان اینکه ایران قوی ترین مرکز خدمات درمانی در منطقه محسوب می شود، گفت: این امر مهم نشان از توجه ویژه به درمان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ الیاس فتاحی در نشست هم اندیشی با بانوان دستگاه های اجرایی استان که با حضور دکتر فلاحی نماینده مردم ایلام در مجلس برگزار شد، اظهار کرد: با تقویت نظام بهداشت و درمان، تحول بسیاری بزرگی در کاهش مرگ و میر مادران و کودکان ایجاد شده است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام با بیان اینکه ایران قوی ترین مرکز خدمات درمانی در منطقه محسوب می شود، افزود: در این راستا افراد بسیاری از کشورهای همسایه جهت درمان به کشور مراجعه می کنند که این امر مهم نشان از توجه ویژه به درمان است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام تصریح کرد: با هدف بهبود سلامت خانواده، برنامه های مهمی از جمله راه اندازی هر خانه یک پایگاه سلامت، اصلاح سبک زندگی، رفتار فردی و اجتماعی و غیره اجرا شده است.

وی با تاکید بر اینکه توجه به نشاط روانی بانوان پس از همه گیری کرونا ویروس از برنامه های مورد توجه بوده است، خاطر نشان کرد: با توجه به تغییر وضعیت رنگ بندی کرونا در کشور، رعایت پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی در راستای پیشگیری از شیوع این ویروس منحوس و حفاظت از کادر درمان از سوی زنان مهم و ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید معاون استاندار ایلام بر نقش مهم زنان در مصونیت خانواده ها از کرونا

تاکید معاون استاندار ایلام بر نقش مهم زنان در مصونیت خانواده ها از کرونا