مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 05:302021-10-26سياسي

خاطرات شهدای استان زنجان مستندسازی شود


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزهای دفاع مقدس استان زنجان تاکید کرد: کمیته های کنگره ملی 3535 شهید استان زنجان باید به دنبال مستندسازی خاطرات شهدا باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ شمس الدین موسوی شامگاه دوشنبه در آیین اختتامیه کمیته آفرینش های فرهنگی و هنری در راستای کنگره ملی 3535 شهید استان زنجان که به میزبانی سالن اجتماعات شهید نوری مجتمع جهاد دانشگاهی زنجان برگزار شد، بر لزوم ثبت و ضبط خاطرات والدین و همسران شهدا تاکید کرد و گفت: بدون شک این اقدام باید با نگاه تربتی انجام شود.

وی با اشاره به اینکه فرآیند اجرایی دبیرخانه کنگره ملی 3535 شهید استان زنجان از دو سال گذشته آغاز شده است، تصریح کرد: با توجه به حجم کار و حساسیتی که در زمینه کار برای شهدا وجود داشت، تعداد 24 کمیته در راستای برگزاری هر چه باشکوه تر این کنگره ملی در استان تشکیل شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان زنجان با یادآوری اینکه رضایت مندی رهبر فرزانه انقلاب از عملکرد کمیته ها در روز اجلاسیه با سخنرانی ایشان در اجلاسیه به اطلاع عموم خواهد رسید، خاطرنشان کرد: یکی از انتظارات ما از کمیته ها به ویژه کمیته هایی که در حوزه فرهنگی فعالیت داشتند، تولید محتوا بود که در این زمینه جهاد دانشگاهی عملکرد قابل قبولی از خود ارائه داد و محصولاتی نیز تولید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاطرات شهدای استان زنجان مستندسازی شود

خاطرات شهدای استان زنجان مستندسازی شود