مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 05:252021-10-26سياسي

تصمیمات جدید امروز از سوی اعضای شورای شهر زنجان اتخاذ خواهد شد


رییس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه با صادر نشدن حکم شهردار منتخب اعضا، امروز در جلسه ای تصمیمات جدید اتخاذ خواهد شد، گفت: اجازه نمی دهیم حتی یک روز امور در شهرداری به تعویق بیفتد.

- ایسنا/زنجان رییس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه با صادر نشدن حکم شهردار منتخب اعضا، امروز در جلسه ای تصمیمات جدید اتخاذ خواهد شد، گفت: اجازه نمی دهیم حتی یک روز امور در شهرداری به تعویق بیفتد.

منصور مرادلو در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه دلایل وزارت کشور برای صادر نکردن حکم عباس راشاد، کم بودن سابقه مدیریتی وی اعلام شده است، اظهار کرد: اعضای شورای اسلامی شهر زنجان امیدوار بودند که حکم صادر شود ولی متاسفانه این اتفاق رخ نداد و امروز تصمیم گیری در این حوزه انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: اعضای شورای اسلامی شهر زنجان، از ابتدا به دنبال انتخاب فردی بود که بهترین برنامه را ارائه دهد و آقای راشاد توانست از برنامه خود به خوبی دفاع کند و بر همین اساس وی با رای اکثریت به وزارت کشور معرفی شد.

این مسئول با اشاره به اینکه از همان ابتدا پیگیر دریافت حکم شهردار بودیم، خاطرنشان کرد: بنا به هر دلیل این حکم صادر نشد و امروز طی جلسه ای اعضای شورای اسلامی شهر زنجان تصمیمات لازم را در این حوزه با نظر جمعی اتخاذ خواهند کرد و تاکید ما بر این است که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیمات جدید امروز از سوی اعضای شورای شهر زنجان اتخاذ خواهد شد

تصمیمات جدید امروز از سوی اعضای شورای شهر زنجان اتخاذ خواهد شد