مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 04:402021-10-26حوادث

مسببان فوت 4 کودک چابهاری منتظر برخورد قاطع باشند


دادستان چابهار با تاکید بر اینکه مسببان فوت 4 کودک چابهاری منتظر برخورد قاطع قانون باشند، گفت: برای این موضوع شعبه ویژه ای تشکیل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازـابناک به نقل ازمهر، محمد مشهدی در بازدید از محل جان باختن چهار کودک چابهاری بر اثر ریزش دیواره خاکی در روستای اسحاق بازار بخش پیرسهراب اظهار داشت: مطلع شدیم چهار کودک مظلوم که برای بازی به این کانال خاکی رفته بودند بر اثر ریزش بخشی از دیواره، به زیر آوار رفتند و جان باختند و امروز بازدید میدانی را انجام دادیم تا مقصران و مسببان این حادثه شناسایی شوند.

دادستان گفت: در این خصوص دستورات اولیه ای که صادر شد در راستای حصار کشی و پلمب این مکان بود که از حادثه های اینچنینی جلوگیری شود.

وی تصریح کرد: راجع به تشکیل پرونده قضایی دستورات لازم داده شده است و دستگاه قضایی با جدیت موضوع را بررسی می کند و همان طور مشخص است مسببان این حادثه چندین نفر خواهند بود که به تخلفات آن ها رسیدگی می شود، خصوصاً به پرونده شخصی که این گودبرداری غیراصولی و غیرمجاز را انجام داده است به طور ویژه رسیدگی خواهد شد.

مشهدی تاکید کرد: متأسفانه دهیار این حوزه می بایست تخلف انجام شده را به بخشداری شهرستان اطلاع می داد که این کار را انجام نداده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسببان فوت 4 کودک چابهاری منتظر برخورد قاطع باشند

مسببان فوت 4 کودک چابهاری منتظر برخورد قاطع باشند