مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 04:252021-10-26ورزشي

آموزش 7100 سرباز در طرح سرباز مهارت در کرمانشاه


معاون آموزش و کارآفرینی سازمان جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه از آموزش 7100 نفر از کارکنان وظیفه نیروهای مسلح استان در فاز سوم طرح سرباز مهارت خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه معاون آموزش و کارآفرینی سازمان جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه از آموزش 7100 نفر از کارکنان وظیفه نیروهای مسلح استان در فاز سوم طرح سرباز مهارت خبر داد.

علی اکبر والی با اشاره به آغاز فاز سوم این طرح در استان، گفت: اجرای این طرح در قالب تفاهم نامه بین ستاد کل نیروهای مسلح، وزارت ورزش و جوانان و جهاد دانشگاهی، با هدف آموزش و توانمند سازی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح در سطوح بدو خدمت، حین خدمت و پس از خدمت منعقد شده است.

والی با اشاره به لزوم مهارت آموزی به سربازان، گفت: سربازان پس از سپری کردن دوران خدمت، وارد مرحله جدیدی از زندگی می شوند که طبیعتا فراگیری آموزه های حوزه اشتغال و مهارت های زندگی در حین خدمت تا حد زیادی می تواند در انتخاب مسیر صحیح در حوزه های یاد شده برای آنها راهگشا باشد.

معاون آموزش و کارآفرینی سازمان جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه با اشاره به همکاری و همراهی بسیار خوب اداره کل ورزش و جوانان در استان در اجرای این طرح، گفت: در هفت ماهه امسال، 7101 نفر از کارکنان وظیفه نیروهای مسلح استان درقالب این طرح از آموزش مهارت های زندگی و مهارت عمومی اشتغال بهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش 7100 سرباز در طرح سرباز مهارت در کرمانشاه

آموزش 7100 سرباز در طرح سرباز مهارت در کرمانشاه