مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 04:002021-10-26ورزشي

سپیدان می تواند قطب جذب گردشگر ورزشی فارس باشد


رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان سپیدان با اشاره به ظرفیت ها و زیرساخت های مناسب در این شهرستان تاکید کرد که سپیدان توان تبدیل به قطب گردشگری ورزشی استان فارس را دارد.

- ایسنا/فارس رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان سپیدان با اشاره به ظرفیت ها و زیرساخت های مناسب در این شهرستان تاکید کرد که سپیدان توان تبدیل به قطب گردشگری ورزشی استان فارس را دارد.

محمدباقر عزیزمنش در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: پتانسیل های فراوان ورزشی سپیدان در کنار جاذبه های گردشگری طبیعی این شهر باعث شده تا سالانه ورزشکاران زیادی از سراسر کشور و جهان به این شهرستان بیایند، که این امر می تواند درآمد خوبی را نصیب فعالین ورزشی این حوزه کند.

رییس ورزش و جوانان شهرستان سپیدان، ادامه داد: هر ساله تورنمت، جشنواره و مسابقات متعدد ورزشی به میزبانی سپیدان برگزار می شود که تاثیر زیادی در قهرمان پروری و افزایش ظرفیت ها و زیرساخت های ورزشی این شهر داشته است.

وی با بیان اینکه پیست های سوارکاری، دوچرخه سواری و دو میدانی مجهزی در سپیدان وجود دارد، افزود: با استفاده از مواهب طبیعی موجود در این شهرستان، می توان مسیر دوچرخه سواری و دو میدانی بین جنگل و کوه ایجاد کرد که در جای خود جذابیت ویژه ای در زمینه گردشگری ورزشی محسوب می شود و حتی می تواند در بعضی موارد با زیرسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپیدان می تواند قطب جذب گردشگر ورزشی فارس باشد

سپیدان می تواند قطب جذب گردشگر ورزشی فارس باشد