مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 20:402021-10-25حوادث

ماجرای عجیب حمل جسد با وانت زباله در «لوداب» !


اخیراً برای حمل جسد یک زن، از خودروی حمل زباله دهیاری روستای «حیدر آباد» بخش «لوداب» استفاده شده است و علت آن هم نبود آمبولانس حمل اعلام شد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد اخیراً برای حمل جسد یک زن، از خودروی حمل زباله دهیاری روستای حیدر آباد بخش لوداب استفاده شده است و علت آن هم نبود آمبولانس حمل اعلام شد.

بخش لوداب از توابع شهرستان بویراحمد با جمعیتی بالغ بر 18 هزار نفر در 130 کیلومتری یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد واقع شده که آخرین روستای این بخش با مرکز استان حدود چهار ساعت فاصله دارد.

کوروش بی نیاز ، بخشدار لوداب در گفت وگو با خبرنگار ایسنا در این زمینه ضمن تایید این اتفاق گفت: این اتفاق در روستای حیدرآباد این بخش به وقوع پیوست که خودرو حمل زباله دهیاری در حال انتقال جسد یک زن بوده است.

وی افزود: بخش لوداب آمبولانس مخصوص حمل جسد ندارد همچنین شهرداری شهر لوداب، مرکز بخش نیز فاقد آمبولانس حمل جسد است.

بی نیاز با بیان اینکه از ابتدا تاکنون این بخش آمبولانس حمل جسد نداشته ایم، اظهارکرد: این بخش از مناطق محروم استان کهگیلویه و بویراحمد است و اعتبار مورد نیاز برای خرید آمبولانس حمل جسد را نداریم.

بخشدار لوداب تصریح کرد: این بخش که دارای 128 روستا با بیش از 12 هزار نفر جمعیت ثابت و حدود 5 هزار نفر جمعیت سیال است حداقل به دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای عجیب حمل جسد با وانت زباله در «لوداب» !

ماجرای عجیب حمل جسد با وانت زباله در «لوداب» !