مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 20:052021-10-25فرهنگي

مثل کودکی ات نقاشی کن


نقاشی هایی در نهایت سادگی، گاه به خط خطی با زغال می مانند و گاه مانند گبه ایرانی رنگین و دلفریب اند؛ اما همگی آنها نسبت به دنیای اطراف خود هوشیارند و مخاطب را به اندیشیدن وا می دارند، - نقاشی هایی در نهایت سادگی، گاه به خط خطی با زغال می مانند و گاه مانند گبه ایرانی رنگین و دلفریب اند؛ اما همگی آنها نسبت به دنیای اطراف خود هوشیارند و مخاطب را به اندیشیدن وا می دارند، این شاید کوتاه ترین توصیف از نمایشگاه نقاشی سروناز علم بیگی است که این روزها در گالری اعتماد به تماشاست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بهزاد حاتم، مجموعه دار و مدیر گالری 10 دومین دیدار هنرمند را به سروناز علم بیگی، نقاش و فیلم ساز اختصاص داده است که گالری اعتماد میزبانی اش را به عهده دارد.

این سلسله نمایشگاه های بهزاد حاتم که ذیل عنوان کلی دیدار هنرمند شکل گرفته است از مهر 98 آغاز شد اما به جهت پاندمی کرونا با وقفه طولانی روبرو شد و اکنون با نمایشگاه نقاشی های علم بیگی دومین دور خود را پی گرفته است.

یادداشت های روزانه عنوان این نمایشگاه و دومین برنامه دیدار هنرمند است؛ سروناز علم بیگی متولد 1357، کارشناسی ارشد نقاشی دارد و در دهه های 70 و 80 در همین زمینه فعال بود، لیکن در دهه 90 به فیلم سازی روی آورد و فیلم های اتاق دوم، تومارو لند و نقطه و شیر را ساخت، او همچنین کتاب داستانی با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مثل کودکی ات نقاشی کن

مثل کودکی ات نقاشی کن