مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 18:052021-10-25سياسي

لزوم تسریع عملیات اجرایی انتقال آب از کانال محمدیه به شهرک صنعتی شمس آباد


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران بر لزوم تسریع عملیات اجرایی انتقال آب از کانال محمدیه به شهرک صنعتی شمس آباد تاکید کرد.

  - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران بر لزوم تسریع عملیات اجرایی انتقال آب از کانال محمدیه به شهرک صنعتی شمس آباد تاکید کرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حشمت اله عسگری در جلسه تسهیل و رفع موانع تولید با محوریت دو موضوع انتقال آب از کانال محمدیه به شهرک صنعتی شمس آباد، شهرک آلومینیوم کاران و فرودگاه حضرت امام (ره) و شهرک پوشاک، گفت: درطول یک سال گذشته علاوه بر اقدامات موردی جهت حل مشکلات و مسائل واحدهای تولیدی اقدامات اساسی و جمعی به منظور حل مشکلات کلان بخش تولید به ویژه در حوزه زیرساخت، تامین آب و برق و گازه و راه دسترسی و غیره انجام شده است که اثرات مثبت آن در بلندمدت برای صنعت استان ماندگار خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت شهرک پوشاک افزود: گره کور این پروژه پس از سال های حل شد و عملیات اجرایی آن ظرف یک ماه آینده آغازخواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با اشاره به حل مشکل سند این مجموعه بیان کرد: این شهرک، اولین شهرک در کشور است که مشکل سند آن قبل از واگذاری مرتفع شده و چارچوب واگذاری اراضی آن هم توسط مشاورین با همکارای صاحب نظران و بخش خصوصی این عرصه نهایی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تسریع عملیات اجرایی انتقال آب از کانال محمدیه به شهرک صنعتی شمس آباد

لزوم تسریع عملیات اجرایی انتقال آب از کانال محمدیه به شهرک صنعتی شمس آباد