مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 17:002021-10-25بين الملل

همکاری های آموزشی ارتش های ایران و پاکستان افزایش می یابد


معاون تربیت و آموزش ارتش بر افزایش همکاری های آموزشی ارتش های ایران و پاکستان تأکید کرد.

- به نقل از به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی ارتش، مدیرکل آموزش ارتش جمهوری اسلامی پاکستان و هیئت همراه از قسمت های مختلف دانشگاه افسری امام علی(ع) و دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش (دافوس) بازدید کردند.

در جریان این بازدید که با حضور معاون تربیت و آموزش ارتش برگزار شد، دریابان عبدالباسط بات ، مدیرکل آموزش ارتش پاکستان گفت: هدف اصلی از سفر به ایران، افزایش همکاری بین دو کشور در حوزه آموزش های نظامی است.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران و پاکستان دو کشور همسایه و برادر هستند که امیدوارم این دیدار موجب افزایش سطح همکاری های فی مابین در حوزه مسائل آموزشی شود.

در ادامه امیر سرتیپ علیرضا شیخ، معاون تربیت و آموزش ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز ضمن خوش آمدگویی و خیرمقدم به همتای پاکستانی خود و هیئت همراه، گفت: امروز مفتخریم که میزبان ارتش پاکستان هستیم و هیئت آموزش ارتش این کشور در این سفر از مجموعه های آموزشی ارتش جمهوری اسلامی ایران از جمله دانشگاه افسری امام علی(ع) نیروی زمینی و دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش بازدید می کنند.

معاون تربیت و آموزش ارتش افزود: به دنبال توسعه روابط دیپلماتیک و دوستی با کشور پاکستان از طریق تعاملات آموزشی نظامی هستیم ضمن ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری های آموزشی ارتش های ایران و پاکستان افزایش می یابد

همکاری های آموزشی ارتش های ایران و پاکستان افزایش می یابد