مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 16:252021-10-25ورزشي

پیروزی «فرانسوی»برای استقلال/ بیرون کشیدن سه امتیاز از دل «آهن»


تیم فوتبال استقلال که برای نخستین بار از بازیکن فرانسوی خود استفاده می کرد با درخشش او موفق شد برابر ذوب آهن به پیروزی برسد تا دومین سه امتیاز لیگ بیست و یکم را به خود اختصاص دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، در ادامه رقابتهای هفته دوم بیست و یکمین دوره رقابتهای فوتبال لیگ برتر از ساعت 18 امروز دوشنبه تیم های ذوب آهن و استقلال در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری 2 بر صفر آبی پوشان به پایان رسید.

کوین یامگا (27 و 5+90) برای استقلال گل زد.

آبی های تهران که دیدار اول خود برابر هوادار را با پیروزی پشت سر گذاشته بودند برای رسیدن به دومین پیروزی گام در فولادشهر گذاشتند اما در همان دقیقه دوم تا آستانه دریافت گل پیش رفتند.

در این دقیقه سانتر ارسالی از سمت راست با ضربه سر رضا خالقی فر همراه شد که این ضربه را سیدحسین حسینی دفاع کرد اما روی همین صحنه دچار مصدومیت شد و با وجود تلاش پزشکان و تمایل خودش برای ماندن، درد امانش نداد و جای خود را به رشید مظاهری داد.

بعد از این اتفاق نبض میدان در اختیار استقلال قرار گرفت و شاگردان مجیدی با پاس های کوتاه روی زمین و البته پرتعداد آرام آرام به سمت دروازه میزبان نزدیک شدند و در دقیقه 27 توسط یامگا به گل برتری دست پیدا کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروزی «فرانسوی»برای استقلال/ بیرون کشیدن سه امتیاز از دل «آهن»

پیروزی «فرانسوی»برای استقلال/ بیرون کشیدن سه امتیاز از دل «آهن»