مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 15:452021-10-25اقتصادي

کیش و هندورابی آماده جذب سرمایه گذار در حوزه انرژی های تجدیدپذیر


مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در آیین افتتاح نمایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی آمادگی این منطقه آزاد را برای جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی در حوزه انرژی های تجدیدپذیر اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کیش، جعفر آهنگران عصر امروز در آیین افتتاح نمایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی کیش، اجماع، اراده ملی، تحقق مدیریت یکپارچه و میزان اختیارات سازمان های اداره کننده را عامل کلیدی موفقیت مناطق آزاد برشمرد.

مدیرعامل خواهد بود.

آهنگران گفت: کیش جزیره آرامش و بهزیستن است و به شدت نیازمند ایجاد زمینه و آمادگی برای شرایط جدید و مزیت هایی افزون پیش رو می باشد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش همچنین با اشاره به ظرفیت و فرصتهای مطلوب کیش برای سرمایه گذاری های برتر تصریح کرد:سرمایه گذاران در کیش شرایط خوبی برای اجرای طرح های خود برخوردار خواهند شد که در جایی دیگری امکان عملیاتی ندارد.

وی متوازن سازی رشد، توسعه و حرکت جمعی بر اساس راهبردها و طرح جامع در راستای اجرای سیاست های شورای عالی مناطق آزاد را یکی از دغدغه های مهم سازمان منطقه آزاد کیش عنوان کرد.

جعفر آهنگران در بخش دیگر سخنان خود ظرفیت نیروگاه های انرژی کیش را تشریح کرد و گفت: تولید برق در جزیره حدود 200 مگاوات است که با مدیریت صحیح، در پیک مصرف به 185 مگاوات رسید و در گرم ترین روزهای ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیش و هندورابی آماده جذب سرمایه گذار در حوزه انرژی های تجدیدپذیر

کیش و هندورابی آماده جذب سرمایه گذار در حوزه انرژی های تجدیدپذیر