مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 12:552021-10-25سياسي

با اخلاق دینی و لحن درست می توان یک زندانی را اصلاح کرد


رییس سازمان زندان ها  در دیدار مسئولین قضایی استان گیلان تأکید کرد: با اخلاق دینی و لحن درست می توان یک زندانی را اصلاح کرد و مسیر زندگی را به او نشان داد؛ - رییس سازمان زندان ها  در دیدار مسئولین قضایی استان گیلان تأکید کرد: با اخلاق دینی و لحن درست می توان یک زندانی را اصلاح کرد و مسیر زندگی را به او نشان داد؛ لذا باید راه اصلاح و تربیت را هموار کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، محمدمهدی حاج محمدی رییس سازمان زندان ها در سفر چندروزه خود به استان گیلان و در دیدار رییس کل دادگستری گیلان بر لزوم مساعدت و تعامل با مقامات قضایی جهت استفاده هرچه بیشتر تٱسیسات حقوقی تاکید کرد.

وی در این دیدار با بیان اینکه زندان ها باید تعامل خوبی با مقامات قضایی داشته باشند، افزود: می توانیم با استفاده از ظرفیت و رأفت اسلامی، بسیاری از زندانیان را از ارتکاب مجدد به جرم دور ساخته و هرگز نباید از اصلاح و تربیت این گروه غفلت کنیم.

*منش ما در اصلاح مجرمین، اخلاق دینی با لحنی مهربانانه است.

رییس سازمان زندان ها سرمایه گذاری و صرف زمان برای بازگرداندن سالم زندانیان به جامعه پس از تحمل کیفر را ارزشمند دانست و تصریح کرد: باید فرصت بازسازی تربیتی را برای زندانیان فراهم کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با اخلاق دینی و لحن درست می توان یک زندانی را اصلاح کرد

با اخلاق دینی و لحن درست می توان یک زندانی را اصلاح کرد