مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 12:352021-10-25اقتصادي

جانمایی احداث پارک بانوان نهاوند در دستور کار است


با توجه به مصوبه شورای فرهنگ عمومی مبنی بر احداث پارک بانوان در نهاوند، این موضوع در دستور کار شهرداری و شورای شهر قرار گرفته و در خصوص جانمایی آن رایزنی شده است.

- مجید یوسفی نوید امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: یکی از اهداف اصلی احداث پارک بانوان افزایش نشاط زنان در جامعه است که این مساله می تواند تأثیرات مثبت بسیاری را نیز به دنبال داشته باشد.

وی افزود: با توجه به اینکه احداث پارک بانوان می تواند باعث افزایش میزان تحرک زنان در جامعه شود زمینه بیماری افسردگی را در آنان کاهش می دهد و در نتیجه شادابی و نشاط در جامعه افزایش بیشتری خواهد یافت.

شهردار نهاوند با بیان اینکه پارک ویژه بانوان می تواند زمینه تفریح آنان را در فضایی سالم ایجاد کند افزود: احداث این پارک یکی از مطالبات جدی بانوان شهرستان است که سال هاست در دستور کار قرار گرفته اما به دلیل فراهم نشدن شرایط لازم تاکنون این موضوع عملی نشده است.

وی اضافه کرد: با توجه به مصوبه شورای فرهنگ عمومی شهرستان مبنی بر احداث پارک بانوان این مصوبه در دستور کار شهرداری و شورای شهر قرار گرفته و در خصوص جانمایی آن رایزنی هایی صورت گرفته است.

یوسفی نوید تاکید کرد: از آنجا که وجود مکانی مناسب برای احداث پارک باعث آرامش بیشتر بانوان می شود برای جانمایی مناسب این پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانمایی احداث پارک بانوان نهاوند در دستور کار است

جانمایی احداث پارک بانوان نهاوند در دستور کار است