مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 12:352021-10-25حوادث

کشف نزدیک به 600 کیلوگرم موادمخدر در 3 عملیات پلیس تهران


رییس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از کشف نزدیک به 600 کیلوگرم انواع مخدر در جریان سه عملیات پلیس پایتخت در تهران و سیستان و بلوچستان خبر داد.

- رییس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از کشف نزدیک به 600 کیلوگرم انواع مخدر در جریان سه عملیات پلیس پایتخت در تهران و سیستان و بلوچستان خبر داد.

سرهنگ عبدالوهاب حسنوند در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به مأموریت های پلیس مبارزه با موادمخدر در تهران، گفت: مدتی قبل همکاران من در پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از فعالیت افرادی در تهیه وتوزیع موادمخدر با خبر شده و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند که در جریان آن متوجه شدند که 2 موادفروش اقدام به تهیه و توزیع مخدر شیشه کرده اند.

وی با بیان اینکه هماهنگی لازم با مقام قضایی برای دستگیری این افراد انجام شد، تصریح کرد: مأموران پلیس روز گذشته با حضور در مخفیگاه این افراد اقدام به دستگیری آنان کرده و یک کیلو و 60 گرم مخدر صنعتی شیشه را نیز از این افراد کشف و ضبط کردند.

حسنوند همچنین از دستگیری 2 موادفروش سابقه دار در جنوب پایتخت نیز در عملیاتی جداگانه خبر داد و افزود: این افراد در جریان رصدهای اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر شناسایی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف نزدیک به 600 کیلوگرم موادمخدر در 3 عملیات پلیس تهران

کشف نزدیک به 600 کیلوگرم موادمخدر در 3 عملیات پلیس تهران