مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 12:252021-10-25بين الملل

طرحهای تجزیه طلبانه تل آویو و واشنگتن برای سودان


یک رسانه عرب زبان با اشاره به طرحهای تجزیه طلبانه رژیم صهیونیستی و آمریکا برای سودان به شدت از نظامیان فاسد این کشور آفریقایی انتقاد کرد.

- ، رای الیوم در مطلبی با اشاره به تحولات سودان آورده است که سودانی از زمان که هویت عربی و اسلامی خود را از دست داد و به جبهه آمریکا و اسراییل پیوست در بی ثباتی به سر می برد.

این رسانه می نویسد: پس از سرنگونی عمر البشیر احتمال می رفت که سودان به سمت امنیت و ثبات حرکت کند و از بحران اقتصادی خارج شود اما عکس این موضوع رخ داد و شورای نظامی حاکم بلامنازعه شد.

رای الیوم در ادامه به افتادن سودان در ورطه جنگ یمن و نابودی همه میراث عربی و اسلامی اشاره کرده است و اینکه در دام باج گیری رژیم صهیونیستی و عادی سازی روابط با این رژیم گرفتار شده است.

این رسانه می نویسد: ما وارد جزییات بحران کنونی نمی شویم به ویژه پس از ورود جفری فلتمن فرستاده آمریکا به سودان که معروف به داشتن طرحهای تجزیه طلبانه در کشورهای عربی و بی ثباتی در آن است.

رای الیوم نوشت: آنچه سودان نیاز دارد رهبران غیرنظامی مورد حمایت افراد شریف ارتش این کشور است که مردم دار باشند و از خواسته های عادلانه و مشروع مردمی حمایت کنند و حامی آزادی و دموکراسی و مبارزه با فساد باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرحهای تجزیه طلبانه تل آویو و واشنگتن برای سودان

طرحهای تجزیه طلبانه تل آویو و واشنگتن برای سودان