مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 12:252021-10-25ورزشي

تیم ملی اختراعات ایران در رقابت های جهانی تکنوفست 2021 ترکیه افتخار آفرینی کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رقابت های جهانی تکنوفست 2021 ترکیه بزرگ ترین رویداد جهانی هوافضا و فناوری است که در آن جام جهانی هکر های رایانه ای جهان و جام جهانی مسابقات هواپیما های بدون سرنشین برگزار می شود در این رویداد 35 دوره مسابقات در 18 رشته .

- اعضای تیم اختراعات ایران متشکل از تیم دانش آموزی و دانشجویی توانستند در رشته هوش مصنوعی و رباتیک و مسابقات اختراعات ای اس ای اف رتبه برتر و مدال نقره و جایزه ویژه این مسابقات را کسب کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رقابت های جهانی تکنوفست 2021 ترکیه بزرگ ترین رویداد جهانی هوافضا و فناوری است که در آن جام جهانی هکر های رایانه ای جهان و جام جهانی مسابقات هواپیما های بدون سرنشین برگزار می شود در این رویداد 35 دوره مسابقات در 18 رشته تخصصی درماه سپتامبر تا اکتبر ادامه دارد.

این رویداد در کشور ترکیه با حضور 150 کشور ازجمله آمریکا، کانادا، المان، کرواسی و.

حضور دارند همچنین شرکت هایی از جمله گوگل سامسونگ و دیگر شرکت ها و سازمان های معتبر جهانی در حوزه هوافضا و فناوری و نوآوری مانند سازمان wipo مالکیت فکری جهانی نیز حضور دارند.

در این میان تیم اختراعات ایران نماینده رسمی کشورمان در این رویداد توانستند در رشته رباتیک، هوش مصنوعی، اختراعات در چندین رقابت های تخصصی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم ملی اختراعات ایران در رقابت های جهانی تکنوفست 2021 ترکیه افتخار آفرینی کرد

تیم ملی اختراعات ایران در رقابت های جهانی تکنوفست 2021 ترکیه افتخار آفرینی کرد