مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 11:152021-10-25سياسي

جشن اتمام حفظ کل قاری نوجوان برگزار شد


جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) با حضور اعضا، والدین، اساتید و دست اندرکاران طرح آموزشی-تربیتی اُسوه، به صورت نیمه حضوری و مجازی برگزار شد.

- به نقل از دبیرخانه طرح اُسوه، جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) با حضور اعضا، والدین، اساتید و دست اندرکاران طرح آموزشی-تربیتی اُسوه، به صورت نیمه حضوری و مجازی برگزار شد.

در این مراسم که با تلاوت امیرحسین لندرانی قاری و حافظ نوجوان عضو طرح اُسوه آغاز شد، سید علی سرابی قائم مقام شورای عالی قرآن به عنوان میهمان ویژه این جشن به ایراد سخن پرداخت.

سرابی ضمن تبریک سالروز ولادت اُسوه هستی حضرت رسول اعظم و رییس مذهب تشیع امام جعفر صادق علیهم السلام، با بیان این که جایگاه و نقش قاریان و حافظان در جامعه بی بدیل است، گفت: این قاریان و حافظان هستند که با تلاوت زیبای خود، آیات الهی را بر دل و جان مردم می نشانند.

وی افزود: قاریان و حافظان باید الگوی مردم باشند و طوری زندگی کنند که مغایرتی در رفتار ایشان با تعالیم قرآنی دیده نشود و اگر کسی با آنان مواجه می شود بگوید این تالی واقعی قرآن کریم است.

این پیشکسوت قرآنی در ادامه به بیان اهداف تأسیس طرح اُسوه پرداخت و گفت: گاهی احساس می شد که در تربیت الگوهای اثرگذار قرآنی کوتاهی شده است؛ لذا این دغدغه موجب شد مسئولان بنیاد فرهنگی خاتم الا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن اتمام حفظ کل قاری نوجوان برگزار شد

جشن اتمام حفظ کل قاری نوجوان برگزار شد