مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 11:152021-10-25سياسي

بیست و دومین دور از مسابقات سراسری قرآن کریم دردهلی برگزار شد


همزمان با سالروز ولادت حضرت محمد ( ص)، حضرت امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت، بیست و دومین دور از مسابقات سراسری قرآن کریم با حضور قاریان وداوران ایرانی توسط رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در دهلی برگزار شد.

- همزمان با سالروز ولادت حضرت محمد ( ص)، حضرت امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت، بیست و دومین دور از مسابقات سراسری قرآن کریم با حضور قاریان وداوران ایرانی توسط رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در دهلی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، در بیست و دومین دوره از مسابقات سراسری حفظ و قرائت قرآن کریم که از تاریخ 30 مهر ماه 1400 تا 2 آبان ماه 1400 در محل رایزنی فرهنگی ج.

ا.

ایران در دهلی نو برگزار شده بود ؛قریب به چهل تن از قاریان وحافظان از 11 ایالت هند شرکت کرده بودند.

علاوه بر سه تن از داوران هند ، آقایان سعیدیان،معتز آقایی و اصلی نژاد از قراء واساتید برجسته قرآنی کشورمان داوری این دور از مسابقات را بر عهده داشتند.

این مراسم با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید توسط قاری سعیدیان و قاری معتز از داوران اعزامی از ایران برای این مراسم آغاز شد.

در ادامه برنامه محمدعلی ربانی، رایزن فرهنگی طی سخنانی اظهار کرد: قرآن کریم مستحکم ترین عنصر پیوند دهنده و مورد وفاق همه فرق ومذاهب اسلامی بوده و فرصت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیست و دومین دور از مسابقات سراسری قرآن کریم دردهلی برگزار شد

بیست و دومین دور از مسابقات سراسری قرآن کریم دردهلی برگزار شد